sábado, 21 de julio de 2007

4 comentarios:

Montserrat dijo...

Estimat amic!

Han passat les vacances i quasi be tots tornem a estar al peu del canó. He anat a veure si els nostres blogaires han posat alguna cosa en els seus blogs i veig que encara no hi són o no s’han despertat del “dolce far niente” de l’estiu o de fer de mainaderes.

Tornaré aviat a visitar-vos per saber com us ha anat perque segur que heu estat fent moltes activitats i heu rumiat moltes coses de les que voleu compartir amb tothom.

Una cosa volia comentar. El fet de que hagis moderat o restringit elblog fa que algunes persones que volien deixar un missatge no ho sapiguen fer-ho, d'altres no tenen o no volen tenir un comte a Blogger. Pensa que aixó pot fer que no tinguis masses comentaris. Valora si aixó t'interessa. Potser podries donar un vot de confiança i veure que passa ser un blog sense moderar. Potser et porta beneficis. Sempre es pot tornar a restringir.

Jo també he fet un blog nou que no te res a veure amb la gent gran i si amb alguna de les meves afeccions com es l’art i historia dels jardins. Us passo l’adreça per si el voleu visitar: http://www.hablemosdejardines.blogspot.com

Cordialment.

Montserrat

PIO CONRAD dijo...

Hola amigues i amics.Espero que haureu passat unes bones vacances

PIO CONRAD dijo...

Nosaltres hem estat molt ocupats,pero sensa tenir internet.Aixo si,ens hem fet un tip de jugar amb els nets,en el fons aquesta es la millor ocupaciò dels avis.
LaMonserrat te raò cuan diu que encara no ens hem despertat del"dolce far niente",si més no,encara no ens hem despertat del tot.Abans d'anar de vacances vaig treure d'internet molta informaciò sobre la història del Blogger pensant que podria veure les coses mes clares,però no ha estat aixi.Ara ting un embolic i confio que la Montse m'ajudara a desfer-lo,de ta manera que pugui tornar al meu primer Bloc.Espero que la Montse em podrà reservar un espai del seu temps per ajudar-me a possar en clar les meves ideas.
Amb relaciò a la restricciò del meu Bloc he de dir que no ha estat mai la meva intenciò el fer-ho,si s'ha quedad com una restricciò ho he fet de forma involuntaria.El que jo demanava es, que els comunicants em donesin un punt de referència,encara que no sigui el nom real si no volen.La veritat és que,no em resultava práctic identificar als comunicants amb el nom de anònim(1)..anònim(2)..anònim(3)..etc...,prefereixo poder guardar els comentaris amb noms com..Pepita..,Josep..,Maria..,Joan o cualsevol altre que no digui anònim.Confio que això no aixi frenat els comentaris sobre Belluga't
Fins aviat,una abraçada
Conrad

Belluga't dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.